Aukcja Market Teoria Forex Trading


Rynek aukcji. Jest jest rynkiem aukcyjnym. Na rynku aukcyjnym jest rynek, w którym kupujący wchodzi do oferty konkurencyjnej i sprzedający wchodzą konkurencyjne oferty w tym samym czasie Cena, w jakiej jest przedmiotem obrotu jest najwyższą ceną, którą nabywca chce płacić i najniższa cena, którą sprzedawca jest gotów sprzedać Dopasowywanie ofert i ofert jest następnie sparowane, a zamówienia są realizowane NYSE jest przykładem aukcji na rynku aukcyjnym. BREAKING DOWN Auction Market. Proces zaangażowany w rynek aukcyjny różni się od rynku związanego z rynkiem pozagiełdowym Rynek aukcyjny nie obejmuje żadnych bezpośrednich negocjacji między kupującymi a sprzedającymi jako osobami fizycznymi, a transakcje wykończone poza kontrahentami są negocjowane Większość tradycyjnych przetargów obejmuje wielu potencjalnych nabywców lub oferentów, ale tylko jeden sprzedawca, podczas gdy rynki aukcyjne papierów wartościowych mają wielu kupujących i wielu sprzedawców, którzy chcą zarabiać jednocześnie. Double Auction Markets. An auc rynek nazywany jest również rynkiem podwójnej aukcji. Umożliwia on kupującym i sprzedającym przedstawienie cen, które uznają za dopuszczalne w przypadku sporządzenia sporu pomiędzy ceną nabywcy a ceną sprzedaży sprzedaną, handel następuje po tej cenie. mecze nie będą wykonywane. Przykłady Procesu Rynku Aukcyjnego. Wyobrażam sobie, że czterech kupujących chce kupić udział w XYZ i złożyć następujące oferty 10 00, 10 02, 10 03 i 10 06 Natomiast czterech sprzedawców pragnie sprzedać XYZ i złożyli oferty sprzedaży swoich udziałów w następujących cenach: 10 06, 10 09, 10 12 i 10 13 W tym scenariuszu osoby, które złożyły oferty na XYZ o godz. 10 06 będą realizowane zleceń Wszystkie pozostałe zlecenia nie będą a aktualna cena XYZ to wówczas 10 06. Aukcje aktywa Skarbu Państwa prowadzi aukcje w celu sfinansowania pewnych działań finansów publicznych Aukcja jest otwarta dla ogółu społeczeństwa oraz dla różnych większych podmiotów inwestycyjnych Bi ds są składane drogą elektroniczną i dzielone na konkurencyjne i niekonkurencyjne oferty, w zależności od osoby lub podmiotu, który umieszcza zapisaną ofertę. Nie konkurencyjne oferty są najpierw rozpatrywane, ponieważ oferenci niekonkurencyjni gwarantują otrzymanie z góry określonej liczby papierów wartościowych minimalnie do maksimum 5 milionów Są to najczęściej wprowadzane przez inwestorów indywidualnych lub reprezentujących małe podmioty. W konkurencyjnym przetargu, po zamknięciu okresu aukcji, wszystkie przychodzące oferty zostaną poddane przeglądowi w celu ustalenia wygranej ceny Papiery wartościowe będą sprzedana konkurentom w oparciu o kwotę wskazaną w ofercie Po sprzedaży wszystkich papierów wartościowych, pozostali konkurujący oferenci nie otrzymają żadnych papierów wartościowych. Bezpłatne edukacja. Greg Lee przyłączyła się do nas w tym tygodniu, aby objąć osiem różnych rodzajów rynków Dni profilu, a także przegląd jego konfiguracji wykresów. Zanim zaczniesz handlować przy użyciu teorii i rynkowego rynku aukcyjnego, ważne jest, aby wyraźnie zaznaczyć ty i typy różnych typów dni, a handlowcy mogą spodziewać się w każdej sytuacji. Greg Lee z Emini Trading School zapytajMarketProfileTrading wprowadza osiem typów typów dziennych na zarówno czasopismo możliwości TPO, jak i wykresy słupkowe To wydarzenie online pokaże ryzyko nagradzania każdego dzień bez zmian, z czego mogą oczekiwać każdego przedsiębiorcy na następny dzień. Dzień bez zmian Dzień normalny 2 łatwo określony Odmiana tego dnia Typ Dzień normalny Dzień neutralny Dzień 3 łatwo określone Odmiany tego dnia Typ Dystrybucja podwójna dzień D Dzień b Dzień Trend Dzień 2 można łatwo zdefiniować Wariacje tego dnia Typ. 4 W będą adresowane dla każdego typu dnia, które służą jako bloki do planu handlowego.1 CZYM JEST rynek 2 KIEDY rynek idzie na planowany rynek Poziomy profilu 3 Gdzie widać, jak to się dzieje 4 Dlaczego rynki robią to, co robią. Aby zobaczyć kopię nagrania, kliknij poniższy link. Chcesz dołączyć do naszego następnego wolnego handlu wydarzenie na temat sposobu budowania kompletnego systemu obrotu Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Risk Zastrzeżenie Wcześniejsze wyniki nie wskazują na przyszłe efekty Transakcje kontraktów terminowych pociągają za sobą znaczne ryzyko finansowe Opinie komentatorów gości nie reprezentują artykułów przeznaczonych wyłącznie do celów edukacyjnych, a nie w każdym razie jako zachęcenie do kupna lub sprzedaży niektórych papierów wartościowych Przed skorzystaniem z tych informacji do własnego obrotu proszę skonsultować się ze swoim osobistym doradcą finansowym. Zapoznaj się z odpowiedzią Anuluj odpowiedź. Powiniennie poziom cen. Kiedy się dowiedziałem, a potem o handlu cenami, pomyślałem był najbardziej rozsądnym podejściem do zrozumienia rynku I natychmiast spodobało się pojęcie Z działania cenowego dowiedziałem się o teorii rynków aukcyjnych AMT i to wyjaśniło, jak i dlaczego cena działania. To jest mój prosty blog, aby mi pomóc wyartykułować i zorganizować moje myśli To sa miejsce dla mnie, aby myśleć głośno, rozwijać dobre praktyki handlowe i wiedzę Pomysły tutaj nie są handlem porady, ale tylko służyć, aby pomóc mi przygotować się do handlu, odrabiając pracę domową poprzez analizę rynku post-pre-market i przygotowanie do tego jest celem tego bloga. Czego się dowiaduję i piszę tutaj nie znaczy nic, dopóki nie będę tego praktykować i nie żyć. Najważniejsze posty W firmie iTradePod mamy mantrę. Don t cena handlowa, wartość handlowa Value. by Rodney Lalgie. addendums przez Andrew Hall. CME S nasze materiały i informacje uzyskane w tej witrynie są wyłącznie dla celów edukacyjnych Jesteśmy organizacją, która zapewnia ścisłe wsparcie edukacyjne pomagające Państwu przez zawiłości poznanie rynków, aby stać się niezależnym myślicielem i decydentem W związku z tym iTradePod nie jest zarejestrowany w żadnej organizacji rządowej ani samoregulującej Opinia o zawartości tej witryny internetowej, zakup dowolnego z naszych materiałów i / lub Państwa obecność i uczestnictwo w żadnym z naszych wydarzeń oznacza, że ​​rozumiesz i zgadzasz się na powyższe Przeczytaj pełne zastrzeżenie Wykorzystanie tej strony internetowej oraz informacje zawarte w niej, w tym rejestracja za darmo lub zapłacone za wydarzenie edukacyjne, potwierdzają Twoją akceptację naszych Warunków i Conditions. Recently napisałem o Procesie aukcyjnym i to było moje skupienie w tym tygodniu I ve obrotu w tym tygodniu na sim z exce jedna transakcja, która była zbyt dobra, aby przejść Moje wyniki były znacznie lepsze niż cokolwiek w ciągu ostatnich miesięcy będę publikować wyniki w ten weekend po tygodniu, ale chciałem napisać o moim przełomowym. Czuję się jak ja zacząłem rozumieć proces aukcyjny W tym tygodniu popełniłem błąd I był w stanie rozpoznać to od razu W przeszłości czułem się zagubiony i FT71 zrobiłby komentarz i mam dużo kłopotów zrozumieć dlaczego W tym tygodniu byłem dużo więcej w synchronizacji z tweetami FT71 Kilka razy miałem na handlu i mówił o celach, a moje zamówienia docelowe były już w moim DOM na dokładnie tych samych poziomach, na których jest tweeted Oto przykład z wczoraj. Istnieje wiele rzeczy I nie rozumiem zwłaszcza czasu rzeczywistego, ale naprawdę czuję, że osiągnęłam postęp w ciągu ostatnich tygodni. Oto kilka zmian, które zrobiłem. Handel 3 kontraktów, aby można było wyrwać się i pozostać w handlu dla dużych wygranych, takich jak Dalton s Destination Trade. I handlu tylko jeden rynek i fokus intensywnie w procesie aukcyjnym Ciągle pytam siebie FT71 s 3 pytania. Odkąd moje straty są małe 3-6 kleszczy zazwyczaj i wypłaty są duże, nie boję się spróbować ja przyjmę, że następny handel mógłby wygrać lub stracić i że następny handel jest tylko jednym z wielu. Teraz w tym tygodniu był na sim więc pytanie brzmi, czy mogę to zrobić prawdziwymi pieniędzmi To ciężko mi pozostać w handlu z prawdziwymi pieniędzmi, wiedząc, że mogę oddać zyski jest przykładem otwartego handlu wiązanką, gdy piszę to. To przestało być moim celem i ciągnie się do 74 Ale ja sam zostawiam to 60 jest na dobrej drodze do celu, więc myślę, że będzie napełniony Wczoraj pozwoliłam idę i wyjeżdżam na obiad i wróciłem, aby znaleźć to wypełnione Uświadamiam sobie, że w przeszłości byłem tak szybko, aby złapać 3-6 kleszczy, że brakowało mi na jakieś świetne możliwości I teraz pracuję nad kapitalizacji na te możliwości. wygrane są małe moje oczekiwania odrobił około 2 kleszczy na chwilę, brakuje handlu nie jest to duży dea l Ale kiedy wygrane są duże, brak handlu może być różnicą pomiędzy zyskiem a datą utraty Więc mój obecny nacisk jest na lepsze zrozumienie procesu aukcyjnego w czasie rzeczywistym w celu wyeliminowania błędów Nie jestem pewien, czy chcę wrócić na prawdziwe pieniądze w przyszłym tygodniu lub pozostać na simze Dla mnie proces uczenia się trwa i myślę, że lepiej kontynuować naukę na temat sim bez psychologicznych kwestii obrotu prawdziwymi pieniędzmi Jeśli będę mógł lepiej handlować w przyszłym tygodniu wtedy będę mieć więcej pewności siebie do handlu prawdziwymi pieniędzmi w tygodniu po. Mam nadzieję, że Twój handel poszedł dobrze w tym tygodniu. Ostatni tydzień był interesującym tygodniem I've eksperymentować z różnych podejść i widzę, co działa i co doesn t work. One pomysł, że próbowałem nad w minionym tygodniu uprościć Wystarczy wziąć transakcje w CLVNs i mam nadzieję na powrót do LVN Bez skalowania Target lub zatrzymania Nie działało tak dobrze dla mnie i zdałem sobie sprawę, że w środę i handlu głównie sim w czwartek piątek. W środę zrobiłem błąd w handlu stoxx miałem kilka poziomów zgrupowane razem i poszedłem krótko, poszedł na wyższy poziom i widziałem sprzedawców wchodzących więc poszedłem krótko ponownie i planował zarysować pierwszy on wyskoczył do trzeciego poziomu, a ja zrobiłam to samo i to był dzień, w którym stokson podskoczył na orbitę, zrobiłem wielki przystanek i wziąłem duży hit. I to jest inny powód, dla którego miałem udać się do Sima na czwartek Friday. So piątek miałem epifanię, byłam bardzo cierpliwa w piątek i wtedy widziałem profesjonalistów sprzedających rynek około 1283, więc poszedłem krótko I skończyło się biorąc 1 pkt jak widziałem nabywców przyjeżdżających w I był szczęśliwy, że mam mój punkt, to był tylko prawdziwy handel pieniądze wziąłem w piątek i później FT71 mówił, jak 85-50 było prawdopodobne i nie rozumiem, że właśnie zwariowałem 83. i rynek przedprzedziałowy podzielił się poniżej 76-79, więc nie zrozumiałem, dlaczego miało to być prawdopodobieństwo 85. Mamy ciekawe okno, w którym zapytał mnie co bym zrobił, gdybym trzymał spis wyobrażonego obiektu To była bardzo ciekawa wymiana i bardzo mi się podobało Szczerze mówiąc, bardzo doceniam fakt, że pro handlowiec stawiałby moje głupie pytania i prowokowałby mnie do myślenia samemu Wiele się nauczyłam z tej wymiany, nie wiem jak szukać archiwum Twittera, ale jeśli jesteś zainteresowany Jestem pewien, że możesz go znaleźć na swoim strumieniu Twitter Update Markus wysłał go na fora here. This weekend byliśmy bardzo zajęci i miałem tylko kilka godzin na studiowanie moich wykresów zacząłem się w ciągu ostatnich dni, dzień-on dzień i widząc, jak rynek reaguje na złożone poziomy, stwierdziłem, że tylko oślepiające zanikające poziomy nie będzie dla mnie pracować Jeśli ktoś ma sukces lub niepowodzenie robiąc to, daj mi znać Co zdałem sobie sprawę, że trzeba naprawdę zrozumieć proces licytacji, jak się rozwija w czasie rzeczywistym. W piątek widziałem przerwa w wysokości 76-79 jako oznaka słabości i spodziewałem się 71. Szczerze mówiąc, miałem krótki ruch na pozycji handlowej, a ja przykryłem 1 2 i trzymałem druga połowa na 71 niższych Byłem szczęśliwy, że dostałem pół skalpela co się stało, i wszystko poszło mi drogą. Mogę rozmawiać z FT71 i powiedzieć, co myślał, nie chcę wkładać słów do jego ust Więc pozwól mi powiedzieć, że po tym studiując to z perspektywy czasu i po naszej wspólnej walce zobaczyłem, 74, który był na górze poprzedniego zakresu handlowego, w posiadaniu i że kupujący wszedł i podniósł cenę aż do 80 Z tego punktu widzenia 74 przechowywane i cena robi się 8550 zdawało się prawdopodobne. To dwa różne poglądy Można by zarobić dużo pieniędzy, a jeden zrobiłem 50. Obawiałem się z obrotem. I to prawdopodobnie dlatego, że moja oczekiwana opadła około 2 kleszczy przez ostatnie kilka miesięcy. Nie widzę dużych ruchów. Teraz to wyzwanie Widząc obie perspektywy w czasie rzeczywistym Dalton mówi o handlu celnym Kiedy jedna strona zakresu handlowego jest testowana i odrzucana, cel jest z drugiej strony To, w FT71 mówi, jest jak powiedzenie, czy CLVN posiada wtedy CLVN na odwrocie po bok będzie badany. Teraz nie zawsze pracuje, czasami cena zatrzyma się w połowie zakresu handlowego lub w CHVN Ale możemy przynajmniej mieć tendencję do kierowania i unikać obrotu przeciwko rotacji. Jest to również powodem, dla którego skalowanie jest tak ważne W minionym tygodniu próbowałem wejść na stronę CLVN i kierować na CHVN wiele razy cena pójdzie 6-8 razy na mojej drodze i nigdy nie zrobię tego do CHVN albo nie dotrzesz do CHVN a potem pójdę całą drogę do celu bez mnie Nie możemy wiedzieć, co się stanie Możemy powiedzieć, że jeden wynik jest bardziej prawdopodobny niż inny, ale korzystanie z niego wymagałoby pozostania w obrocie do miejsca przeznaczenia, podczas gdy jednocześnie nie stracił pieniędzy, gdy nie dotrze do miejsca przeznaczenia. To jest, gdzie matematyka wchodzi w Jeden może mieć 4 zatrzymać się i jeśli miejsce przeznaczenia jest 24 kleszczy, które sa 1 6 Stosunek byłby odpowiedni w niewielkim procencie czasu Ale to, że sprzeczne z normalną tendencją do chęci bycia prawym Utrata 80 transakcji nie jest łatwe, nawet jeśli jest to korzystne. Skalowanie może nie być matematycznie optymalne w perspektywie czasu, ale w czasie rzeczywistym nie wiemy dokładnych prawdopodobień stwa tak skalowanie się niech s my bierzemy wię cej przypuszczeń Możesz dostarczyć pocień psychologicznych. listopad był moim najlepszym miesiĘ ... cem byłem w handlu 2 kontrakty i skalowanie się zapominam, kiedy to zrobić, ale poszedłem do obrotu jeden i moja transakcja nie robiłem tak dobrze. Więc teraz mam zamiar umieścić dwie rzeczy razem skalibrować wymianę handlową Problemem jest to, do którego celu wybieram Im bliżej cel docelowy, tym bardziej prawdopodobne, że go otrzymam Dalej mniej prawdopodobne, ale większe wynagrodzenie . Oto przykład z handlu wiązanką dziś rano z 5 miejscami Przykro mi zajął mój pierwszy cel na 3 kleszcze, które pozostawiały mi tylko jedną umowę Więc poszło do następnego miejsca docelowego Teraz cena mogła się odwrócić i spuścić i byłbym szczęśliwy, że dostałem to wszystko w górę Ale cena jest kontynuowana, jak można zobaczyć na wykresie 10 tygrysów przeszłości mojego wpisu Gdybym miał trzeciego kontraktu mógłbym zdobyć te 10 tykli. Trading z 2 kontraktami jest bardzo dif ficult Jeśli widzisz słabość i zdejmiesz, to zmniejszyłeś ryzyko, ale również ograniczyłeś swoją przewagę, a także trzy kontrakty byłyby znacznie lepsze Ale lepiej być z zyskiem, ponieważ zejście z 3 kontraktami naprawdę boli I zidentyfikowałem 5 miejsc docelowych plus jeden że FT71 wyskakuje z dokładnością do 1 8 razy. Trzeba starannie próbować handlować tak jak on tylko z dwoma kontraktami I tak teraz debatuję, czy powinienem handlować 2 lub 3 razy FT71 raz zalecany handel 3 minimum Myślę, że to, co zrobię Ale będę robił to na simie, aby zbudować zaufanie Gdy m piszę to bund jest teraz prawie 20 tykli ostatnich mój cel, a 124 87 wygląda bardzo prawdopodobne. To jest całkowita zmiana z pewnego myślenia, jaką miałem w przeszłości Cała dyskusja Don Millera stanowiła wielką sprawę za bardzo małą krawędzią, nawet kilka kleszczy Ale studiowałem Daltona i widzę wiele podobieństw między Dalton FT71 Więc zaczyna się kolejny eksperyment Ostatnią rzeczą, wcześniej mówiłem, że trzeba naprawdę rozumiem proces aukcyjny, aby móc wymyślić te kwestie, jak mówi Dalton, asymetryczne możliwości zdałem sobie sprawę, że moje transakcje na dwóch rynkach utrudniają moją zdolność do tego. Więc z powrotem na jeden rynek. Długi post, ale to naprawdę podsumowuje moje eksperymenty myślenia w ciągu ostatniego miesiąca Za każdym razem spróbować nowego pomysłu na temat sima to doświadczenie uczenia się Nawet jeśli to, co spróbuję okazuje się nie działalne, to wciąż dobre doświadczenie. Niektóre zapomniałem, o to moje wyniki z ostatniego tygodnia To wszystko prawdziwy dzień handlu pieniędzmi, sim swing trading nie jest included. Expectancy był w rzeczywistości dla ES Bund Mój błąd Stoxx naprawdę boli, chociaż bez niego, bym miał dobry tydzień. Benkotrader napisał doskonały komentarz na inny dzień i zasługuje na jego dół post Nie jestem bardzo dobry w szachach, czasami kiedy handluję to jak graję w AntiChess ale analogia jest świetna I podsumowanie typów otwartych jest doskonały Używam tego procesu myślenia przed każdym otwarciem. Oto jego komentarze. Dzięki za wspomnienie mnie na twoim blog Pozwól mi zacząć od stwierdzenia, że ​​bardzo lubię twoje podejście do handlu, ja też stale pracuję nad moim obrotem, mając nadzieję, że będę mógł handlować w pełnym wymiarze czasu jednego dnia. Myślę, że masz absolutną rację w oczekiwaniu na tworzenie hipotez, gdy jesteśmy bliżej otwarcia Te dni ruchy i zakresy Globex stały się znaczne, tak aby pozycja rynku względem wartości s i zakresu s w poprzednim dniu mogła się zmienić w ciągu kilku godzin Także całkowicie zgadzam się, że ważne jest, aby myśleć o przeciwnym scenariusze Widzę silne analogie pomiędzy handlem a szachami i bardzo lubię myśleć w tych analogiach. W szachach masz dwie siły walczące o kontrolę na pokładzie w dowolnym momencie, dzięki czemu zawsze jest jeden najlepszy ruch dla Białej, tak jak jest jeden najlepszy ruch na czarno Choć są tam, bardzo często gracze nie zobaczą ich ze względu na złożoność pozycji, a może nawet zobaczyć, ale z jakiegoś powodu nadal nie biorą ich, tak jak nie zawsze bierzemy najlepsze zawody Jednak w szachach, jak w handlu, pozycja generalnie daje graczom wiele innych dobrych lub co najmniej do przyjęcia ruchów, które zachowają ich w grze. W dalszej kolejności, w szachach biały i czarny zawsze mają plan, który muszą dostosować się zgodnie z ostatni ruch, który wystąpił na pokładzie, podobnie jak w handlu, gdzie musimy spływać z rynku i zmieniać plany, aby odzwierciedlić stale zmieniające się konfiguracje. Wreszcie, i to jest coś, co moim zdaniem jest kluczowe, profesjonalny gracz szachowy nie będzie się ruszać chyba, że ​​w pełni rozumie pozycję na desce, pozostawiony jest amatorom, którzy wykonują ruchy, ponieważ wyglądają dobrze tylko po to, aby dowiedzieć się, że kosztują je w grze. Profesjonalny gracz szachowy rozumie obecną pozycję jest funkcją głębokiego, komputerowego podobnie jak analiza czy intuicja w większości przypadków, może przyjść w ciągu kilku godzin, minut lub sekund, a czasami gracz szachowy wygrał t przez dłuższy czas, a czasami wystartuje natychmiast prawdziwe w handlu, gdzie wszystkie nasze decyzje są podejmowane w pewnym momencie między złożonymi obliczeniami a intuicją. W końcu zrozumienie gracza w szachy zawsze zawiera pozycję przeciwnika i opcje przeciwnika. I dlatego masz 100 słuszność, musimy zawsze myśleć o przeciwnym scenariusze Tego dnia, kiedy otworzyliśmy się poza zasięg, spodziewałem się szybkiej sprzedaży, która przyniesie nam bliżej z powrotem do wartości z poprzedniego dnia, chociaż Open Drive, które nastąpiło natychmiast, sprawiło, że porzuciłem tę hipotezę bardzo wcześnie. Podobnie jak Dalton często podkreśla wiele ważniejsze niż co miało miejsce, co powinno mieć miejsce, ale nie w tym przypadku oczekiwane reagowanie zachowań nie wystąpiło, otwarcie nowego scenariusza. Jeszcze jedno słowo w odniesieniu do otworów i jak je zbliżam W celu ułatwienia sobie życia skonstruowali typy otwierania w miejscu występującym w stosunku do poprzedniego przedziału i wartości Jednym z wyników tej klasyfikacji jest następujący. Osobiście, gdy otwieramy się z poprzedniego da ys, już wiem, że OTF najprawdopodobniej wejdzie w pewnym momencie, gdy postrzeganie wartości zmieniło pozycje muszą być ponownie ocenione, zamknięte, otwarte, bronione itp. Tak więc natychmiastowe pytanie jest dla mnie Czy widzę napęd OTF Jeśli tak, muszę liczyć na OD, a właściwie dzień tendencji, dopóki nie udowodni się, że w tym punkcie nie ma innego logicznego wniosku. Jeśli nie nastąpi natychmiastowy dysk, rynek może musieć się najpierw zadbać, zanim OTF podejmie decyzję o przeniesieniu go w jednym kierunku lub innego Może to nastąpić poprzez test poziomu, dając nam OTD lub błąd w wyniku ORR, który prawdopodobnie doprowadzi nas z powrotem do wartości Jeśli nie wystąpią, możemy prawdopodobnie pozostać poza zasięgiem i mieć i OAOR, który ma tendencję aby być obrotowym, podczas gdy OTF kupujący i sprzedający walczy o kontrolę. Ta klasyfikacja znacznie pomaga mi widzieć obie strony planszy, używać szachowej analogii i utrzymywać moje oczekiwania w ramach logiki Jesteś programistą, więc zobaczysz ostatnia paragraf ph można nawet przetłumaczyć na diagramie przepływu, a tym samym służyć jako szybkie, czego się spodziewać - odnieść się do rzeczywistości. Mogę to zrobić nawet dla siebie. Mam nadzieję, że to pomoże. Dzień za bardzo dziękuję za dzielenie się.

Comments

Popular Posts